
میگم تا حالا تو اوج خستگی نون تازه و پنیر و گردو خوردین؟:-) اگه نخوردین حتما امتحان کنید ... :-)))) از شش و نیم صب بیدار بودن من قصه داره ولی پایان قصه اصلا معلوم نیست...xa0 باید بگم که دکتر خیلی از جواب ازمایش خرسند نبود:-| برای همین از هفت و نیم صب ما باید کارایی که می خواست و انجام میدادیم ... شش صب بیدار بودم ولی وقت واسه دویدن صبحگاهی نبود برا همینم xa0نرمش های صبحگاهی رو انجام دادم.. حرکات کششی...
ادامه مطلب