نباید اشتباه کرد البته :-))

خرید بک لینک

اصلا مگه میشه یه ادم یه گوشه برا تنهاییاش نداشته باشه؟

این جا غار تنهایی منه :-)

غار تنهایی من همونجایی که اب پرتقال خونگی می خورم با بیسکویت خارجکی :-)))

همون جایی که یازده شب که خسته می رسم برا یه ساعت می چرخم تو دنیای مجلات و حال دنیا رو می کنم :-))

این وسطا مواظب باشید مثه من غار تنهاییتون نشه همون جایی که دقیقا کتاب درسیاتون پاشون باز میشه:-)))

بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: جمعه 10 آذر 1396 ساعت: 22:14

صفحه بندی