اصلا مگه میشه یه ادم یه گوشه برا تنهاییاش نداشته باشه؟
این جا غار تنهایی منه :-)
غار تنهایی من همونجایی که اب پرتقال خونگی می خورم با بیسکویت خارجکی :-)))
همون جایی که یازده شب که خسته می رسم برا یه ساعت می چرخم تو دنیای مجلات و حال دنیا رو می کنم :-))
این وسطا مواظب باشید مثه من غار تنهاییتون نشه همون جایی که دقیقا کتاب درسیاتون پاشون باز میشه:-)))
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154