
١.فردا ساعت دو و نیم اینطورا یه امتحان دیدنی و تعریف کردنی خواهم داشت:-) اگه این امتحان مثه قبل تریاش باشه شصت تا سوال خواهد داشت که نصفشون کیسای دشوارن در حد فوق تخصص و نصف دیگم از تو جزون ولی اونقدر پیچوندنشون که ادم یادش میره اصلا چی خونده:-) ٢.من در حالی درس خوندم که با یه دستم دستمال نمدار رو که رو پیشونیم بود گرفته بودم با یه دستمم زیر نکات مهم خط میکشیدم دیگه خود به خود داغم کرده بودم:-)الانم صدام گرفته :-) سرفه های خشکم پدر مو دراورده:-) ٣.جایگزین بیچاره من که باید دو برابر امروز و کار م...
ادامه مطلب