
شاید خیلی رک بودنم بعضی اوقات خوب نباشه!! من اینجوری نبودم! از یه xa0زمانی اینجوری شدم درست از همون زمانی که روزگار به من فهموند که نهههههه !! اینقده ساده نباش ! نمی دونم کارِ الانم درسته یا کار قبلیم! کار الانم که رک گفتنه هر چیزیه!! هر چیز!!xa0 صاف وایمیستم و میگم !! از حس اعماق وجودم میگم !! اون چیزی...
ادامه مطلب
چرا خیلیا فک می کنن برد تو اینکه حرص در بیارن تا بمحبوبتر شن؟مثلا ازشون خواهش می کنی که باهات صحبت کنن بعد اینکار نمی کنن بعدم که میای می پرسی خودشونو می زنن به اون راه که چی ؟ما؟ ادای ادمای از همه جا بی خبر ......بعد اینطور ادما معمولا خودشون خیلی حساس تشریف دارن و پوست دیگران و می کنن که چرا اینطوری نکردی ؟چرا اونطوری نکردی .... به نظرتون جوابشونو چطوری باید داد؟...
ادامه مطلب