اکی قبول!!!:-)

خرید بک لینک

دیدین بعضی رفتارا شما رو به خنده میندازه؟:-)))

عجیبه واقعا که خندم میگیره وقتی یه نفر یه دقیقه تو عصبانیت یه چیزی میگه بعد یه مدت ساکته ولی تو داری میشنوی که زیر لب بد و بیراه میگه ،بعد این حالتم میگذره یه دفعه می بینی اروم شد !!

بعد سکوت ِو سکوت ِتا اینکه دوباره شرو میکنه به حرف زدن و نصف حرفاش با قبلیا فرق داره!!:-)

همه اینا رو که فرض کردید ، بعد فک کنید رفتار شما چی میتونه باشه؟!:-)

من اینطوریم:

در حالیکه خسته از بحث کردن قبلیم دیگه واسم مهم نیس وقتی داره دوباره حرف میزنه و فقط خندم میگیره:-)))

پ.ن: بعضی وقتا دوس نداریم بپیذیریم واقعیت و خطا هامونو من میگم اکی نپذیر ولی دفعه دوم سکوت کن لازم نیست چیزی بگی بشین با خیال راحت قهوه تو بخور

:-)))))

بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: شنبه 24 تير 1396 ساعت: 19:24

صفحه بندی