بدون شک دعوت یک پزشک رو نمیشه رد کرد!!:-)))
فردا دعوتم به یک عمل جراحی پیوند قلب:-)))
غنیمت شمارم این دعوت را در حالیکه دو روز دیگه امتحان عملی دارم:-)
پ.ن: راستی براتون بگم از اجرای فوق العاده ی اپرای خیام در تالار فردوسی!!
اگه تونستین حتما برید و لذت ببرید
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113