اتفاقی که افتاده

خرید بک لینک

بی تابی خیلی بده:-(

بی تابی خواب و ازت میگیره!

فکرتو یه طوری هدایت میکنه که باعث خشنودی تو بشه! این خوب نیست اصلا خوب نیست!

صبح زود ساعت هفت وقتی رفتم ازمایش بدم بی تاب بودم . اونقدری که وقتی شش تا شماره از نوبتم گذشت تازه متوجه شدم و بدو بدو دنبال جایگاه ده برای خون دادن بودم !!! اقایی که اونجا نشسته بود منتظر من بود و بهم گفت عاشقی؟؟!!:-)

بی تابی علت گوش ندادن سر کلاس به مبحث مورد علاقم یعنی غدده:-(

علت بی تابیم فقط بین خودم و خداست:-)

خودش قدرت رو پا بودنو داده و میده.


بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: سه شنبه 7 آذر 1396 ساعت: 18:55

صفحه بندی