بی تابی خیلی بده:-(
بی تابی خواب و ازت میگیره!
فکرتو یه طوری هدایت میکنه که باعث خشنودی تو بشه! این خوب نیست اصلا خوب نیست!
صبح زود ساعت هفت وقتی رفتم ازمایش بدم بی تاب بودم . اونقدری که وقتی شش تا شماره از نوبتم گذشت تازه متوجه شدم و بدو بدو دنبال جایگاه ده برای خون دادن بودم !!! اقایی که اونجا نشسته بود منتظر من بود و بهم گفت عاشقی؟؟!!:-)
بی تابی علت گوش ندادن سر کلاس به مبحث مورد علاقم یعنی غدده:-(
علت بی تابیم فقط بین خودم و خداست:-)
خودش قدرت رو پا بودنو داده و میده.
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144