ایر پلین ،ترک:)))))

خرید بک لینک

بهم گف بچه این موبایلو بذار رو حالت ایرپلین:)))و تموم

گفتم اخه شاید یکی کار داشته باشه پیام بده یا حتی زنگ بزنه :))

گف بی خیال بابا هرکی کارت داش فقط وقتی در دسترسی جوابشو بده چیه بابا همش پای موبایلی !!!!

گفتم من کی همش ...

حرفمو قطع کرد و گفت حالا همش نه ولی باید باشه اگه نباشه کلافه ای

گفتم نخیر

گفت ثابت کن

گفتم ثابت خواهم کرد

حالا فردا قراره همش موبایل تو اشپزخونه باشه و من تو اتاق:)))

ولی من می تونم:)))))

بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 8:46

صفحه بندی