دختر خیلی تو فکر بود مادر داشت زبان انگلیسی می خوند بلند بلند:)))
مادر گفت صدام اذیتت نمی کنه؟؟
دختر: اتفاقا صدات بهترین چیزیه که میشه شنید و اسوده شد:)))
مادر : درست می خونم کلماتو؟؟؟:))
دختر : بله ولی بدون لهجه بخون:))))))
مادر: لهجه ام خیلی بده؟
دختر : خیلی نه کمم نه:)
مادر : چایی بخوریم با بیسکوویت؟ :) ها؟
دختر : اره تازه هوس پازلم کردم بیام درس کنم:))))
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182