گاهی اوقات یه تلخیایی رو تحمل می کنی با این امید که از خوشیای بعدش لذت ببری ولی محروم میشی ..
گاهی اوقات ندونسته مقصر میشی....
گاهی اوقات تلاشات به هیچ جایی نمیرسه ...
گاهی اوقات تو تصمیمات اشتباه می کنی..
بعضی اوقات به گذشته فک می کنی با بعضیاش می خندی با بعضیاشم گریه می کنی .. تو بعضی مواردم می گی عجب خری بودم!!!!!!
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141