ای امان

خرید بک لینک
بعد اون همه دور دور و خوش گذرونی گفت بریم نون و کوبیده بخوریم،
گفتم : دیگه لب به کوبیده و نون نمی زنیم
هنوزم ناراحتم:((
گفت: چی بگم ، خدا .....باعث تمومه خاطرات اینجوریتو!
زبون منم اینو میگه ولی امان از دل:(
بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 ساعت: 17:02

صفحه بندی