زدم به سیم اخر:)

خرید بک لینک

من میگم بی خیال دنیا و اینا :-)

بی خیال اینکه زمان داره می گذره هی تند تر و تند تر:-)

بی خیال غم و غصه ای :-)

میگم بی خیال، پاهاتو دراز کن حتی رو صندلیِ جلوی در کلاس:-)

میگم بی خیال همه چیزایی که اتفاق افتاده و قراره اتفاق بیفتده:-)

بی خیال که هوا گرمه و تو ماشینت خرابه و تو گرمای ساعت دو بعدازظهر باید پیاده بری این ور و اون ور!

من میگم بی خیال چون ذره ذره جونتو میگیره این دنیا اگه هی ساز مخالف بزنی !!

اره بی خیال :-)

بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت: 16:30

صفحه بندی