سلام کردن به ادمای متواضع عجب حالی داره!!
یادم نمیاد که چیزی شبیه این حال و قبلا تجربه کرده باشم!!!!:-))
......
پ.ن: ١.میشه لطفا برام دعا کنید ! برای چیزی که تو زندگیم مهمه ، یه اتفاق و شایدم یه تصمیم..
٢. جمعه که عمل پیوند قلب عالی انجام شد و الانم حال بیمار خیلی خوبه ،برا اون بیمارم حتما دعا کنید.
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109