خنده عصبیه!!:))

خرید بک لینک

من امروز به این نتیجه رسیدم که قبلا بهش نرسیده بودم:))))!!!

اونم اینکه اینکه یه نفر با دو تجربه قبلی از سومین تجربه نمی ترسه و اصلا براش مهم نیس چون تو رو هم واسه قبلیا می خواسته واسه التیام زخماش!!!:)))خنده دار نیست ولی عصبی وار بهش خندیدم:))))

بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 10:38

صفحه بندی