من امروز به این نتیجه رسیدم که قبلا بهش نرسیده بودم:))))!!!
اونم اینکه اینکه یه نفر با دو تجربه قبلی از سومین تجربه نمی ترسه و اصلا براش مهم نیس چون تو رو هم واسه قبلیا می خواسته واسه التیام زخماش!!!:)))خنده دار نیست ولی عصبی وار بهش خندیدم:))))
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114